Analizując działalność firmy proponujemy jak najlepsze warianty rozwiązań, usprawniające procesy informacyjne i decyzyjne.
RACHUNKOWOŚĆ OD PODSTAW
KSIĘGI RACHUNKOWE
- tworzenie Planu kont indywidualnie pod potrzeby firmy. Wspólnie uzgadniamy i doradzamy wariant rachunku zysków i strat w zależności od potrzeb informacyjnych i zarządczych firmy. Istnieje również możliwość dostosowania planu kont do celów kontrolingowych. Analizując działalność firmy proponujemy jak najlepsze warianty rozwiązań, usprawniające procesy informacyjne i decyzyjne.
- tworzenie polityki rachunkowości
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
- dekretacja dokumentów
- uzgadnianie kont rozrachunkowych, monitoring płatności
- zestawienie obrotów i sald
- prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży vat
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
- prowadzenie ewidencji wyposażenia
- sporządzanie deklaracji podatkowych
- sporządzenie sprawozdania rocznego, a na życzenie klienta sprawozdań kwartalnych, miesięcznych
- sporządzanie sprawozdań do urzędu statystycznego
- reprezentowanie Klienta przed U.S. i ZUS
- archiwizacja dokumentów w siedzibie firmy
PODATKOWE KSIĘGI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
- księgowanie zdarzeń gospodarczych w PKPiR
- prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży vat
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
- prowadzenie ewidencji wyposażenia
- sporządzanie deklaracji podatkowych
- sporządzenie zeznania rocznego
- przygotowywanie bilansów
- reprezentowanie Klienta przed U.S. i ZUS
- archiwizacja dokumentów w siedzibie firmy
EWIDENCJE PODATKOWE RYCZAŁTU EWIDENCJONOWANEGO
- sprawdzenie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
- zapis przychodów w ewidencji sprzedaży
- wyliczenie zobowiązania podatkowego
- prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupów vat
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
- prowadzenie ewidencji wyposażenia
- sporządzenie zeznania rocznego
- reprezentowanie Klienta przed U.S. i ZUS
- archiwizacja dokumentów w siedzibie firmy
KADRY I PŁACE
Dokumentacja i ewidencja personalna pracowników
- prowadzenie akt osobowych
- przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (min. umowa o pracę, wypowiedzenie, świadectwo pracy, inne)
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej potwierdzania obecności oraz absencji pracowników
- prowadzenie ewidencji czasu pracy
- sporządzanie harmonogramów czasu pracy
- sporządzanie regulaminów wewnętrznych pracodawcy (regulamin pracy, regulamin wynagradzania, regulamin zakładowego funduszu świadczeń socjalnych)
- akta pracownicze przechowujemy w siedzibie firmy
Dokumentacja i ewidencja związana z umowami o pracę
- sporządzenie listy płac
- prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników
- sporządzanie deklaracji podatkowych
- listy płac wraz z dokumentami płacowymi przechowujemy w siedzibie firmy
Dokumentacja umów-zleceń i umów o dzieło
- prowadzenie ewidencji podatkowej zleceniobiorców
- przygotowywanie umów zleceń / o dzieło
- sporządzenie listy płac umów-zleceń / o dzieło
- sporządzenie deklaracji podatkowych
- listy płac wraz z dokumentami płacowymi przechowujemy w siedzibie firmy
Prowadzenie dokumentacji ZUS
- sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS
- sporządzanie deklaracji ZUS
- prowadzenie dokumentacji zasiłkowej (zasiłek chorobowy, macierzyński, opiekuńczy)
- przygotowywanie raportów RMUA za okresy miesięczne
- wszelkie dokumenty do ZUS przekazujemy drogą elektroniczną z wykorzystaniem własnego podpisu elektronicznego